Godmorgon ljuva söndag.

Jag har sovit jätte skönt inatt även om Eva kom och väckte mig lite över 11 och jag fick en stor fet hund rätt över mig.. Hon sa till mig att jag inte fick somna om för att vi sulle åka om EN TIMME !? Vafan jag behöver tio minnuter på mig att fixa mig.. Även om jag inte är klar nu och vi typ ska åka nu hihi.

Vi ska upp till B&J (Evas föräldrar) och äta köttfärslimpa (L). Helvete vad jag längtat efter det (L). Sen ska jag hinna hem och städa lite innan Annie kommer. Hon kommer runt 4 och då ska vi nog först till Konsum och köpa lite tjockis grejer, sen ska vi se film och mysa i min säng med min fina teve och mina fina tapeter hihi. Vi har en hel del att prata om också. Som vi båda missat om HAHA.

Jag uppdaterar kaaaaaaanske ikväll. Puss.


"Asså vi är söta." AHAHAHAH.

Kommentarer
Postat av: annievandijk

asså, vi är fan söta ! (Y) :*



Världens bästa janina är min igen :D :* <3

2010-10-24 @ 12:10:03
URL: http://aniivandiijk.blogg.se/
Postat av: janina'

SV - annievandijk : HHAHA ooooooja :D<3

2010-10-24 @ 14:02:44
URL: http://janinatitussons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback