Annie Fon Dick.

Ikväll / inatt har jag suttit i Skype med bland annat
  • Andreas A.
  • Kim L.
  • Någon random.
  • Annie EVD.
  • Jesse P. (i bakgrunden Pontus.)
  • Philip H.
  • David V.
Ja, det var nog dom.. Sen var det några andra random en stund också haha. Jag börjar verkligen bli jätte trött men jag lovade Annie att jag skulle uppdatera bloggen! Om ni klickar här och bläddrar ner lite så ser ni ett inlägg om att vi faktiskt blev bästisar för ett år sen! Och det är sant ;o Men JAAAAAAJA, uppdaterar mer imorgon istället Annie hihi, puss på dig (K)

Jag och Jesse är kära & jag och Annie har hittat tillbaka. (bilden nedan) GODNATT!

Tjejen som kommer hata mig, och tjejen som tror hon är söt.
Btw, datumet på bilden stämmer ej, den är tagen i år.

OCH ! Lite things här nu :
Bara för att jag kanske kommer skriva massa saker att jag och annie är vänner osv och bla bla bla att det kommer låta som att vi är bästa vänner igen, så ska ni inte klaga. Vi gick från bästa vänner till bråk. Men what ever, jag ser allting som förr ändå. Egentligen onödigt att vi bråkade och så med. Vi hade tydligen missförstått varandra förut. Och ja.. Det är som förr.
Då när hon och jag var THE LOVERS OF OUR LIFES (L)

Kommentarer
Postat av: annievandijk

du är bara avundsjuk på mina simglasögon! bara att erkänna.

2010-10-24 @ 04:47:06
URL: http://aniivandiijk.blogg.se/
Postat av: janina'

SV - annievandijk : Nej jag tycker dom är fula :(

2010-10-24 @ 04:54:10
URL: http://janinatitussons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback