Alla bitar av dig inom mig ersätts med tomrum.

Du tog just mitt livs mening ifrån mig.
Jag trodde jag skulle klara det. Jag trodde jag var stark nog för att inte nå botten en gång till. Jag trodde aldrig jag skulle hamna där på grund av dig. Vill inte leva om dom första veckorna på detta året en gång till. Vill inte ha sömnlösa nätter med tårar brinnandes i mina ögon. Jag har inte dig där för att hjälpa mig genom detta denna gången. Jag vet inte ens om jag orkar vara på botten. Jag vet inte ens om jag orkar ta mig upp igen. Jag vet inte ens om jag kommer kunna ta mig genom detta ensam. Jag vet bara att jag vill försvinna nu, jag vill inte vara kvar här. Jag vill inte leva i minnesbilder. Jag orkar inte länge till, jag vill inte vara med om detta länge till.
Jag vill bara kunna gå vidare och glömma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-10-25 @ 21:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback