World Trade Center.

Har precis kollat klart på en timmes lång dokumentär på Youtube om "The falling man". Den var ju kanske inte så märkvärdig med tanken på att det var fler människor som föll från tornet och inte bara denna mannen. Och att dom valde att just försöka hitta vem det var och inte någon från dom andra fotona. Men den var i alla fall bra, och intressant. Man fick veta en hel del.

Men själv tycker jag att filmen World trade center visar en hel del också. Jag tycker historian är väldigt rörande, eftersom att jag själv inte minns mer än något enstaka av den dagen. Men i alla fall så länkar jag dokumentären här, ni kanske inte vill se den, men jag kan säga er att den var bra!

Nu ska jag sova i alla fall. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback