Weeeeeeeeell well.

Ligger i min säng, enda gången jag varit upp är när vi var och åt innan. Annie har fixat sig lite och så. Jag ska typ klä på mig snart och sminka mig. Sen måste vi till någon affär eller bara ta ut pengar. Min comviq tog ju slut idag, men jag har i alla fall 40 kronor kvar på mobilen eller något.

I alla fall så vill jag verkligen ha dom hörlurarna med många färger på. Ska se om jag ska önska mig dom i julklapp eller hur jag ska göra. Men aaaaanyways så har jag kollat på massor med navelsmycken nu. Den finaste jag hittade var nog en ödla i guld, annars någon utav änglarna eller vingarna. Jaja, får se vilken jag väljer. Men någon får de la bli.

Så just nu önskar jag mig hörlurar, navelsmycken och pengar. Kanske en klänning med. Men det beror på, svaret på det får vi när jag vet vad jag ska göra på nyår. Och det har jag ingen aning vad som händer.

Men nu måste jag fixa mig för ikväll kommer Alex och Simon hit. Puss.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback