Vinter.

Jag tror inte att det finns något med naturen som är bättre än snö. Jag älskar snön. Jag älskar allt som har med den att göra. Varför? Jo för att varje år första snön som i alla fall lägger sig för stunden kommer, då man verkligen ser den. Det är då jag alltid får det där stora, verkliga och lyckliga leendet på läpparna. Jag kan inte förklara varför, för jag vet inte varför. Men varje gång snön faller från himlen och lägger sig som ett tunt lager på marken för första gången innan vintern börjar, så är det då jag känner mig som lyckligast.

Vet att det låter lame men det är nog något ni inte visste om mig, för det är nog bara dom närmsta till mig som fattat det förut, tills nu då. Men kärlek till snön. Jag sitter just nu och kollar ut på snön till och med haha. Aja, ska ta massa bilder imorgon i skolan, så får väl hoppas på att den ligger kvar då.

Men Annie kommer till mig om tre timmar för vi ska äta frukost här. Förvånar mig inte om hon skiter i det eftersom att det är snö på marken, men då blir jag ledsen.. Så jaja, ska upp om två timmar ungefär så vi hörs senare.

Ha en underbar dag. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback