Utvecklingssamtal.

Kom hem från skolan för 40 minuter sen eller något. Det gick bra, dom pratade typ inte ens om mig haha. Men i alla fall så gick dessutom mitt kemiprov bra idag, jag svarade på alla frågor förutom två så om jag får IG så kommer jag få ett utbrott. Usch..

Jag ångrade mig i mitt förra inlägg, har lite annat som jag önskar mig. Men jag gör om det inlägget någon annan gång istället. Ska lägga till en bok med haha.

Aja, nu ska jag städa rummet och tvätta lite och sån shit. Sen får jag la se vad som händer ikväll. Ska höra med Stina om hon vill göra något. Men vi hörs senare.

Heido. Puss.

Kommentarer
Postat av: sarah frank ;)

Fattar inte heller kemi fick ig -.-

Men iallafall vill bara säga att ditt

hår är sjuuuuuuuuuuuukt fin :D

2010-11-24 @ 07:44:39
URL: http://sarahffrank.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback