Trötter Chanina.

Heeeeeeeeeey! Var med Kajsa och vi kollade på O.C, jag somnade (A). Men bara någon sekund som tur var, var verkligen skit trött, har nog aldrig varit så trött. Så Kajsa, bara så du vet så är jag inte såååå tråkig som jag var mot slutet idag.. Vi får ta och hitta på något riktigt roligt någon gång! Typ åka iväg till USA eller något.. Ney skämtar.. Har as dålig humor, borde sova ;(

Men i alla fall så drog jag med Stinta till Nöjet en stund och var med Simont. Awesome var det. Och nu.. Ja nu ska jag nog nana eller något. Av någon konstig anledning så fick jag för mig att det var fredag imorgon, men där hade jag väldigt fel. Jag gjorde mitt matteprov idag, men jag skulle få lite tid imorgon med för alla andra fick runt 2 lektioner. Och under min första så störde Edis mig med att fråga vad det fanns för serie som var bra, och han hade redan sätt hela One tree hill så jag sa O.C. MEN MEN! Nu säger jag HEIIIDOOOO!

Kommer dock ett inlägg till hihi. Puss.


HEEEEEEEEEEY KOLLA MIN SÖTA SYSTER ! Hon har lärt sig med bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback