Tar en nostalgitripp tillbaka.

Shit, sitter i uppehållsrummet och det är bara några få i det ena uppehållsrummet jämte mig som inte är sjuor. Och för första gången under hela åttan så kändes det som att 9c och 9d skulle komma ner från sina lektioner. Vände mig om och kollade ut på snön och det kändes precis som förra året när jag satt och väntade på att Annie skulle sluta sin lektion och möta mig. Sen kom en jävla sjua och förstörde allt.

Så nu sitter jag endast här för att vänta på Annie, hon borde nämligen vara klar med sitt omprov nu. Sen ska vi hem till mig och jag ska städa Beckas rum.. Jag har dessutom varit vaken i 24 timmar ungefär nu, så det börjar verkligen kännas och jag börjar bli trött. Men ska hålla mig uppe så jag kan somna tidigt ikväll.

Men nu ska Annie komma. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback