Svar på kommentar.

Lisa om Bilder sen igår.:
Du har typ aldrig några finnar, gör du något elr har du något bra tips? Du e så otroligt söt! :D

Ska jag vara ärlig så gör jag ingenting med min hud. Jag tvättar ansiktet då jag duschar och ibland när jag delar sminkborttagningsservett med min syster. Men annars sover jag till och med med sminket på haha. Och jag läser alltid i bloggar att det inte är bra att sova med sminket på osv. Men jag har sovit med smink på enda sen jag började sminka mig. En liten period testade jag att använda en sorts facescrub varje kväll. Men det var några år sen och om jag minns rätt så gjorde den ingen nytta.

Det enda som jag kan hålla med om är att när man inte tar bort sminket på ögonfransarna så blir dom typ kortare och så. Men som på sommaren då jag knappt använde smink, då blev mina ögonfransar rättså långa. Men annars så har jag inga problem med att sova med smink och sånt. Fast dessutom så brukar jag bara använda mascara och kajal på överlocken. Ibland så kan jag använda foundation runt ögonen och så, men annars så använder jag bara mascara och kajal då. Så mitt tips är la att inte använda så mycket foundation och puder varje gång du sminkar dig haha..

Jag hör ganska ofta att jag har fin hy och får frågor vad jag gör med den. Men jag brukar aldrig ha några tips haha. Som skrivet där uppe. Jag gör allt som andra bloggare skriver att man inte borde göra. Haha jaja.. Hoppas du fick svar på din fråga, och tack så mycket :)



Och min önskelista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback