Svar på kommentar.

Elin om Svar på kommentar.:
Plattar du håret? Har du sparat ut ditt hår länge? :D älskar ditt hår


Jag plattar håret ganska ofta, fast jag gör det typ en gång efter att jag duschat. Sen behövs det knappt förens jag duschar nästa gång. Men jag brukar också skita i att platta mitt hår för jag har egentligen lockigt hår och då har jag ju lockar istället för plattat eller vågigt haha.

Jag har sparat mitt hår ganska länge nu. Sist jag klippte av det var för några år sen. Men nu har jag inte klippt mig alls sen i påsk och ändå är det inte så slitet. Eva kollade igår om det var så slitet och hon tyckte inte det var slitet alls typ.

Och tack så mycket :)

För övrigt så ska jag till Nöjet med Annie nu. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback