stiina som skriver :d

HEEEY !!

just nu stängde jag ut janina ur mitt rum (a)
men hon skulle faktiskt raka benen (y)
vi vill ju inte att hon ska se ut som en apa eller ? :s
aja vi ska snart till netto sen till julia och sen till nöjet :)
men vi fick precis veta att nöjet inte var öppet :(
men aja jag ska iaf till netto :o
janina är fucktard och sjunger riktigt jävla fult :o
hon sjunger om hur hon ska rakabenen och att vattnet är varmt och massa shiet..
satte precis på musik så jag slipper hennes :o
skönt !
så nu sitter jag i min egna lilla värld och äter ballerina :D
ska bege mig ifrån datan nue :)
men ska bara säga ;

JAG ÄLSKAR DIG DIN LILLA KNASBOLL JANINA (A) <33



BALLERRIINANANANNNA :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback