Snart väntar duschen.

Kom hem från Nöjet för bara en liten stund sen. Spelade biljard med Fatmir haha! Jag ägde ju verkligen, fast ne. Men i alla fall, en konstig grej. Så fort jag kom ut och min mage blev kall så började det klia på magen. Helt konstigt haha. Men måste väl smörja in mig mer även om jag inte har torr hud.

Imorgon så kommer min socialsekreterare eller vad det heter. Har ingen aning vad det heter faktiskt, men det är ordet jag hört förut om henne haha. Kommer ju bli som vanligt. Ingen kommentar om det. Men jag ska höra med Stina om jag kan gå till henne sen efter det. Känns bäst så haha.

Men nu måste jag duscha. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Superfin header :)

2010-11-25 @ 00:33:07
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback