På väntan av att någon ska hjälpa mig.

Jag tänkte uppdatera min blogg medans jag väntar på att någon som kan kemiprovet ska logga in så den kan hjälpa mig lite. För once again har jag glömt bort mitt kemiprov. Väldigt dumt av mig. Låg och sov och typ drömde om kemiprovet, började vakna till lite och sen ba "SHIT". Panik över provet asso.. Men jag kan verkligen inte få IG, får jag det så måste jag plugga om till det, måste jag plugga om till det så lyckas jag inte. Precis så blev det förra året.

Men yaya, nu måste jag börja skriva om det jag vet som ska komma på kemiprovet haha. Sen ikväll ska jag träffa Julia en sväng, vi träffar säkert Stina med. Men nu mååååååååååååååste jag plugga!

Hörs senare. Puss.


Saknar dessa dagarna i Borlången jätte mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback