Nytt ännu en gång.

Jag har ny header igen. Men den är bara tillfällig för jag ska troligtvis ta lite nya bilder med Annie i helgen. Får se lite om det blir av eller inte. Men jag tror nästan det i alla fall. Annars så får denna sitta kvar en stund till. Jag får aldrig till en bra bild till header så att jag verkligen blir nöjd.

I alla fall så har jag inte gjort någon nytta alls dessa två senaste dagarna. Blev klar med säsong 1 på Despi inatt med. Väntar just nu bara på att Annie ska be sin syrra om säsong 2 eftersom att jag endast har säsong 1, 3, 4, 5, 6. Haha! Lite störande kanske.. Nu när jag dessutom blivit klar med O.C så har jag ju inte säsong 4 eftersom att Julia fortfarande har den.

Aja uppdaterar nog senare. Puss.


Jag och K'C, dock två olika bilder jag fick klistra ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback