Nostalgi.

Nu är det såhär att det kom upp en låt i min spotifylista, Six little eggs. Då kom jag och tänka på en dag som var hur rolig som helst förra året. Denna dagen var det (taget ur min gamla blogg) ;

"Hejj ! :) Ja som ni läste igår då så gästbloggade Julia babe hos mig bara för att jag inte hann. Igår så var ju i alla fall Stina och Julia hos mig. Sen typ så drog vi till Puben. Satte oss med killarna där inne. Riktigt kul vare. HAHA, vi ba, Pontus vad är klockan, han sätter sig på bordet, klockan är , BOOOM ! Så gick bordets ben av. HAHAHHA fan vad vi garvade länge åt det. Aja, sen cyklade jag , Julia och Sebbe till Ica och köpte Monster och sen till Konsum och köpte chips. Sen drgo vi tillbaka till puben och då skulle vi precis dra igen. Så vi cyklade lite i förväg och boysen kom efter. Väntade på dom ungefär vid mitt hus. Sen kom Ludwig ut och snackade en liten stund också. Sen när Pontus och Stina kom så kom också Fidde och Bobby. Då drog Ludde och dom så drog vi vidare till Strandsnäs.

Gick till Bastun och där var vi i en timme. Haha, Pontus var ju helt fucked up :D Vi ba gick ut för att kyla ner oss för det var så varmt så stannade Pontus kvar. Då hör man någon börja skratta, då är det så att Pontus sitter inne i bastun och skrattar åt sig själv i typ 5 minuter, AHHAA , aja ^^ När klockan var 9 stack vi hem till Julia och hämtade saker, sen drog vi och köpte pizza och sen tillbaka ner till Puben. Där käkade vi och sen snackade och så. Sen kom också Simon. Och sen typ en timme senare eller nått stack dom hem. Vi städade bara lite snabbt typ inget alls och sen gick vi upp. Det blev datan hela kvällen och sen somnade Julia och Stina. Jag satt kvar vid datan en stund och sen somnade jag. På morgonen blev vi väckta av Karin. Käkade frukost och sen noppade jag Julias ögonbyrn. Sen drog jag och Bullen till henne. Hon duschade och sen fixade vi oss. Jag drog till B&J (birgitta & john). När jag kom dit så käkade vi och så. Sen snackade vi typ bara. När vi var klara cyklade jag hem och bytte om till kallingar. Nu sitter jag här, väntar på att Julia och Stina ska bli klara. Kyss ! <3
"

Det fula är att vi ska hyra bastun snart. Och denna dagen var ett år sen om bara några dagar. Jätte komiskt att det var nu vi hade bestämt med bastun haha.

Lever i minnesbilder som vanligt. Ska till Stina nu. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback