Mornig mornig.

Eller aa, vaknade när dom ropade att det var mat. Men jag trodde att jag skulle klara av att somna om. Men det gjorde jag inte.. Orkade dock inte gå ner att äta ändå. Ska göra det lite senare.

Idag skulle jag vara med Julia i think, komiskt, nu när jag skrev det loggade hon in på msn haha. Jag vet inte vad vi ska göra nu om vi ska vara något nu på dagen. Annars så skulle vi nog i alla fall gå till Nöjet ikväll.

Usch, fula mig ligger och lyssnar på musik ifrån i sommras. Känns inte okey att man kan leva i minnesbilder genom musik. Det är bara dåligt.

Uppdaterar senare. Puss.

Det är att leka med eld när du drar upp det här igen,
för du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback