Massor med skit.

Förlåt för alla ändringar som händer hela tiden osv. Men jag kan inte bestämma mig; Ska jag sätta lösen eller inte? Just nu väljer jag inte.. Dessutom så är nog bara min header tillfällig. Och om ni inte kan se min nya design så får ni ta och trycka på f5.

Just nu sitter jag i alla fall i Skype med Simon. Han lanar med Adam och Marcus tror jag. Om det inte var någon mer. Även om jag inte sov så mycket inatt eftersom att jag somnade klockan 8 i morse och vaknade runt 12 så är jag inte sådär överdrivet trött ännu. Men trött är jag haha. Dessutom så har Becka min dvd så jag kan inte kolla på O.C ikväll. Men jag fick ju i alla fall datorn i stället.

Men nu ska jag inte tjata så mycket mer. Jag tycker i alla fall att ni som fått mitt lösen ska komma ihåg det för det är det jag kommer använda sen när jag sätter tillbaka mitt lösen här.

Och varför, det vet ni ju redan. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback