I never really cared until I met you.

Dålig uppdatering jag vet.. Men jag har i alla fall varit med Julia hela kvällen och lite senare kom Stina med. Vi gjorde inte så mycket, det var ganska soft.

Måste verkligen hitta en vinterjacka nu. Det har varit iskallt ute idag och jag vill gärna kunna använda min sexiga mössa som min morsa skickade åt mig förra året hihi.

Imorgon är det söndag så det innebär att det är den sista dagen på lovet. Inte skönt. Hade tänkt att sova as länge imorgon. Men då kommer jag inte komma upp sen dagen efter. Men jag får nog ta den smällen för jag har inte planerat att sova ännu på ett bra tag.

Aja vi hörs. Godnatt.

You know that you're the person who's most important for me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback