Heeeeeeeeejsansvejsan.

Sitter på Beckas rum just nu med Simon, Alex och Annie. Både jag och Alex kollar tydligen ofta på klipp på world trade center. Awesome, så nu kollar vi på massa klipp igen haha. Simon håller på att göra massa olika fula poser (?).

Okej detta ovanför skrev jag inatt, men tyvärr så dog Annies dator sen precis efter det.. Men vi hade det i alla fall trevligt och det var ju i alla fall roligare än att ligga och ruttna till en film haha. Dom drog typ runt två tror jag. Sen gick jag och Annie upp och såg film och sen deckade vi båda haha.

Nu ska jag försöka få tag på Julia och sen Stina och Linda. Ska se fall vi kan mysa till någon film ikväll. Saknar dom jätte mycket! Men nu ska jag ner och äta något.

Uppdaterar senare. Puss.

Svar på kommentar kommer så fort jag uppdaterad från en dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback