Heeeeeeeeeeeeeey.

HAHAH jag fick precis 18 poäng på hkk provet. Kanske ska plugga nästa gång. Så det var i alla fall precis G. Men anyways. Idag har varit en konstig dag. Mycket allvarligt snack hela tiden haha. Sen efter skolan så följde Ida med mig hem. Jag gjorde pannkakor och sen satte vi oss på mitt rum och åt dom och kollade på Harry Potter 1. Haha cheyen har sätt alla Harry Potter förutom ettan. Men i alla fall så frågade hon dessutom om jag ville hänga med på bio på söndag. Så det blir troligtvis det! Awesome! Nya Harry Potter då asso.

Men sen när hon drog stack jag till Nöjet. Där var Stina och Linus med som var dom roliga. Sen lite senare kom EJNI med huhuhuhuhu. Det hände inte så mycket. Men det var ganska soft i alla fall. Så nu drog jag hem och nu ligger jag här i Beckas säng och undrar vart hon är. Ska skicka iväg ett sms nu och fråga.

Vi höres senare. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback