Hallå i stugan.

Jag har kämpat med att göra om Annies blogg sen klockan.. 5 eller 6. Shit vad jobbigt det var. Men tillslut så blev jag klar. Och nu ser den ganska bra ut. Och när jag tittar på hennes blir min genast as trist bara för att hennes är så färglad nu haha.. Men jag ska se vad jag kan fixa med min och så. Sen får vi se hur det blir. Kanske ska fixa en header åt syster först.

Kommer endast ha min bakgrund rosa tills jag bytt färg på texten i min header till någon annan jag vill ha. Om jag inte stannar kvar med rosa.

Vi hör sen. Puss.


Annies nya header. Klicka på bilden för att komma till bloggen.

Kommentarer
Postat av: Louise

Janina.. hur suddar du ut bakgrunden runt bilderna ?! Så det bara blir vitt ?!

2010-11-14 @ 12:50:59
URL: http://hannalouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback