Godmorgon lördag.

Det blev en väldigt bra fredag igår. Hade roligare än vad jag trodde jag skulle ha både i Jönköping och i Burseryd. I Jönköping köpte jag en tröja och ett par skor. Hittade tyvärr ingen jacka, men ni får nog bilder på det senare. Sen fikade vi hos Jocke och det var en jätte god tårta han hade bakat. Verkligen sjukt god! Men sen kom vi hem runt 8-9. Då åkte vi och hämtade Stina sen drog vi till Burseryd.

Det var jätte mycket folk där osv. Vi kollade i alla fall på alla matcherna och sen vid 11 kollade vi på när Alex och Simon och dom spelade lite efterspel haha. Lite över 11 tog vi följe med Max upp till Sophie. Sophie kom ut och stod där med oss tills Becka kom. Sen åkte vi hem och lämnade Stina och sen vidare till Edwins. Där fjäskade Becka fram en varsin pizza till oss. Så det fick vi. Sen åkte vi hem och åt och jag somnade kanske en halvtimme senare.

Nu är jag i alla fall vaken. Ska till Stina om några timmar. Måste nog duscha lite först tror jag. Sen packa lite sovsaker osv. Men jag uppdaterar säkert ifrån hennes dator sen när vi är där. Jag tror Simon och dom skulle komma dit med så.

Men vi hörs sen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback