Första advent.

Hejsan eller godmorgon! Igår var det lan hemma hos Stina. Sebbe, Phille, Pontus och Adam hade med sig sina datorer, sen hade Stina två stycken som också gick att sitta vid. Alex, Simon och Troy var med där. Men dom var inte så sugna på lan så dom hade inte datorer med sig. Jag kan ju säga att jag hade något som hände med alla som var där, kan ju gå igenom detta. Vi börjar med Julia för hon var där innan alla kom.
  • Julia - Med henne gick jag till Netto och köpte Hustler.
  • Stina - Sjöng till massa dåliga låtar och shit.
  • Linda - Slogs med Pontus, slogs med varandra.
  • Sophie - Gick till Konsum och fulade oss uppe bland alla andra.
  • Pontus - Kollade en och en halv film. Försökte somna på varandra men hittade inget bra sätt att ligga/sitta på. Lyssnade på fet musik på varsin dator/mobil. Slogs om hans mössa. Tog massa fula bilder. Jag tuperade hans hår i typ en timme. Han jagade ut mig i snön på sockarna. Slogs om musiken. Jag gjorde anteckningar till hans kemiprov. Han la sig över mig och Simon och kittlade mig.
  • Simon - Tog massa fula bilder. Försökte sova och dela kudde, men alla störde oss. Försökte sova och dela madrass och värme, men då störde alla oss också.
  • Alex - Fulade oss med varann och var "sura" på varann.
  • Troy - Han klappade mitt hår medans jag kammade Pontus. Han tvingade mig att äta av hans popcorn. Han tog massa fula bilder på mig och Pontus.
  • Phille - Vi lekta kära i hans anteckningar på datorn. Och vi avslöjade filmers händelser för Pontus.
  • Adam - Vi var nog dom enda normala.
  • Sebbe - Vi var snälla mot varann för en gångskull. Men vi fick csdamp.
Sen tror jag faktiskt att det inte var några mer där haha. Men kul som fan hade jag i alla fall fram tills vi försökte sova och då ingen lät oss. Jag gick hem när dom började spela hög musik vid halv 7 tiden. Och jahaja, min mobil gick sönder med. En fet spricka i hörnet och hela skärmen är sönder haha. Men ska skicka in den på lagning. Ska också se fall jag kan ta en bild på det. Har en jävla massa bilder från igår som jag ska lägga upp i ett annat inlägg.

Hörs sen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback