Försovning.

Försov mig imorse. Jätte bra av mig när vi hade prov och allting! Jaja, ska få göra provet nästa vecka i stället. Blir säkert bra.. Hade Volleyboll på gympan idag, haha, askul var det! Men ja, trevligt nog var ju att jag och Alex inte såg varann förens efter maten och vad det första hälsandet blev var en fet jävla kläm på min vänstra skinka. Jippy! Blev inte alls rädd eller så när någon kommer smygandes upp bakom mig och greppar tag i röven på mig.

Annars så har det inte hänt så mycket mer. Eller aa, en lärare sa till mig att lägga ner mobilen i matsalen. Jag blev helt paff, men läraren bad typ om ursäkt sen ändå.. Men jag och Annie satt kvar lite efter skolan och väntade på Alex. Sen drog vi hem till mig jag och hon. Vi åt och så, sen drog hon. Snart ska jag börja laga mat. Eller typ om en timme eller något haha. Sen ska jag städa lite och försöka plugga lite. Annars ska jag se med Stina om hon vill mysa lite.

Vi hörs kanske senare. Puss.

Även om Alex "gjort slut" med mig så är han snyggast efter killen under !


Kommentarer
Postat av: J E L E N A

snygg kille på bilden !!!!!

vem de nu än är !!!!!!!!

2010-11-16 @ 14:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback