För dig har jag låtsats och doldt mina tårar.

Jag försöker alltid visa min bästa sida när jag är med dig. Så frågan är, varför du alltid tycker jag är annorlunda när jag alltid varit likadan med dig. Nu är det du som bryter kontakten, nu är det du som viker bort blicken och nu är det du som aldrig vill säga det du har inom dig. Jag vet att du sa att det inte skulle bli som förr igen, men bara för det behöver du inte ignorera mig ibland, och sen helt plötsligt komma fram och ge mig världens största kram. Jag grejar det inte. Du vet att det sårar.

Love of my life, my soulmate, you're my bestfriend.
Part of me like breathing, now half of me is left.
I don't know anything at all. Who am I to say you love me.
I don't know anytging at all. And who am I to say you need me.
Color me blue I'm lost in you. Don't know why I'm still waiting.
Many moons have come and gone. Don't know why I'm still searching.
Now you're a song I love to sing. Never tought it feel so free.
Now I know what's meant to be. And that's okey with me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback