Film tittandes - Frozen.

FYFAN, jag har ont i hela kroppen och ändå så har jag en halvtimme kvar på filmen. Vet inte fall jag vill se mer..

I alla fall så målade jag mina naglar, men dom blev inte bra :( Det såg bara konstigt ut :( Jag ska fixa riktiga neonfärger och måla med. Dessa ser man ju bara genom och det blir inte snyggt. Så det fick bli som vanligt, typ neonrosa och babygrön.

Snart ska jag antingen till Stina eller Nöjet. Får se lite jag ska se klart filmen först, och om jag blir klar innan dom hunnit dra så går jag till Stina. Annars skulle vi mötas på Nöjet. Sen ska jag med Julia hem och äta pizza för hennes syster har någon haloween fest. Så då fick vi också äta (A)

Men nu måste jag se klart filmen. Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback