En bra och inte alls udda kväll.

Ikväll var jag förresten med Linda, Stina och killarna. Framåt 10 så var det bara jag, Linda, Stina och Pontus kvar. Så vi drog ut en runda. Vi följde Linda hem och Pontus till Göstas. Sen hem någon sekund. Då märkte jag att Pontus hade gjort in en kod på min mobil (ett mönster man ska måla) som inte jag alls kunde klura ut. Lite smått panik fick jag när Pontus inte heller kom ihåg den. Men vi löste det sen haha.

Jag och Becka åkte upp och hämtade Linus. Då hade ju såklart killen koftan på sig som jag tyckte var så snygg. FUSIKS. Jag ska allt vara etta på att ha den sen när han tänker slänga den (om det någonsin händer).

Men nu ska jag sova. Så om min blogg uppdateras efter detta inlägget och fram tills att jag vaknat så är det Simon. Annars Andreas, men jag tror inte han skulle få för sig att uppdatera. Men Simon skulle säkert, så bara så ni vet om det.

Vi hörs imorgon. Godnatt.


Stina och jag hemma hos mig för några veckor sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback