Dålig uppdatering.

Detta kommer hålla på ett ganska bra tag. Men inte för länge för jag ska få igång min dator och så. Tills mobilen kommer tillbaka så kommer det kanske inte vara så bra uppdatering under dagarna. I så fall på kvällarna då jag andänder datorn haha. Men nu har vi i alla fall haft en väldigt bra skoldag. Jag tappade min tallrik på bordet så det flög lingonsylt överallt haha. Men jag fick torka upp det och så. Sen slogs jag och Challe lite med haha. Awesome!

Tog följe med Sandra och Nermin till solariumet där vi växlade lite pengar till tior och sen gick vidare till Konsum. Vi köpte såna nyckelringar och sen gick hem. På vägen kom Ludwig också. Vi hälsade på varann och sen drog jag och Sophie in och gjorde varm choklad. Awesome igen!

Aja, vi hörs nog ikväll. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback