Bytt musik stil.

Haha har blivit helt fast i Bullet for my valentine igen. Jag och Pontus låg och lyssnade på dessa låtar igår och det är ju vad jag lyssnat på innan med. Men blivit helt fast vid dom igen haha. Vill dock ha mina hörlurar nu så jag kan börja lyssna med lite bättre ljud. Hade ju Adams hörlurar igår och dom var grymma. Likadana som Pontus fast rosa i stället haha.

Men i alla fall. Jag gjorde lite makaroner till mig och Becka innan. Kollade på något på teven och sen gick jag upp och duschade. Nu har jag fixat om mina naglar och så. Rosa med lite rosa glitter på också haha. Känner mig helt tjejig. Typ gay jao. Nee men det är la fint! Sen såg jag att Pontus hade uppdaterat i Stinas blogg inatt/igår. Såhär stod det :

"inatt inatt (:

tja hur fan e leget va själv sitter vi här och ''lanar'' eller phille och de andra håller på att gangbanga janina och simon med en varmrökt laxfile.. "


Och ja, det gjorde dom. Helvete vad jobbiga dom var som kom in med en fet fisk och började slåss med den haha. Men jag lyckades ju i alla fall smita undan och lägga mig i ett hörn i ett annat rum haha. Meeeeen vad jag skulle komma fram till var att typ en timme innan dess satt fan Pontus uppe med en sida och skulle uppdatera min blogg. Men då kunde han inte göra det, himlans dum kille ;(

Men nu ska jag fasen kolla runt lite här och sen sova om ett tag. Måste be Becka kolla vad jag har på axeln som kliar med. Känns som att jag blivit biten eller något haha. Fast nej! Det är lappen på mitt linne som kliar haha. Men jag måste få tag på en mobil imorgon med. För imorgon åker den in på lagning. Detta måste gå fort så jag får tillbaka den snabbt!

Vi höres imorgon I think. Godnatt!


Lite söta är vi i alla fall !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback