Vill inte mer.

Har inte kommit så mycket längre än innan. Har skrivit två och en halv sida till, men jag pausade typ en timme innan haha. Orkade inte skriva och fastnade vid facebook. Men nu när jag fick igång lite musik, satte mig på mitt egna rum och när facebook blev lite dött så kom jag igång lite bättre. Vet vad jag ska ha på mig imorgon med. Tänkte ju ha mina vanliga lockar med, men det ser inte ut som att dom blir sådär jätte bra efter denna duschen jag tog innan så det får väl bli plattat ändå. Men jag hinner fixa det sen. Lär inte sova något inatt så har ju hela morgonen på mig att fixa mig!

Men nu måste jag skriva haha. Puss.


Lite osöt bild från i somras, men en glad Janina i alla fall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback