Usch fy fan.

Har haft två väldigt tråkiga dagar nu. Även om vi gjorde as mycket igår så var jag as sur. Jag var i alla fall med Sophie och Stina i Gislaved. Sophie hittade en klänning som jag fick betala sålänge. Sen åkte jag och Stina hem. Vi bytte julklappar med Julia. Amanda var också med. Sen gick vi en snabbis till Nöjet. Och efter det senare på kvällen var vi med killarna i Banken. Jag gick hem tidigt för jag blev så jävla sur. Skulle dygnat med Pontus och hade köpt 6 Redbull. Drack dom Redbullen sen deckade jag och vaknade inte förens vid 2 idag.

Då gick jag ner och åt. Sen sov jag till 7 eller något. Slog in någon juklapp och sen sov jag typ en eller två timmar till. Duschade och sen slog in resten av julklapparna. Har suttit och kollat lite på Bingolotto med. Sen nu sitter jag här nere hos Becka och väntar på att hon ska komma hem. Hon är hos sina pojkar och ser film eller något. Tror jag i alla fall eftersom att Jens och någon hämtade henne här.

Aja, vi hörs. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback