Sovdags.

Jahaja, nu har jag plattat till mitt hår så jag slipper göra det imorgon. Sätt färdigt på Shrek 4 har jag också gjort. Den var faktiskt bra, men inte kanon bra dock. Helt okej var den, fast bättre än The social network. Men nu ska jag typ halvkolla på en film och sen sova.

Tydligen så hade en av våra lärare sagt att man inte fick gå klädd i mjukisbyxor eller något sånt liknande, i alla fall var det de jag fick höra från Isabell. Så imorgon ska alla ha mjukisbyxor. Gött för jag hade ändå tänkt att ha det med tanken på att mina byxor är sönder.. Men juste! Jag har hittat mina andra byxor. Dom jag hade förr. Så jag har i alla fall ett par jeans! Men imorgon skulle älskade Nermin ta med sig sina as stora gråa Everlast-mjukisbyxor till mig så jag kunde låna dom eftersom att mina är uppe hos Annie haha.

Vi hörs imorgon. Godnatt!


Jag och Nermin när första snön la sig ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback