När Åsnan och Shrek inte ens känner varann.

Å : Jag har aldrig sätt ett träsktroll gråta.

S:
Jag gråter inte.

Å : Nej det är inget å skämmas för! Jag bölar mest hela tiden. Så fort jag tänker på min farmor, eller på små kissekatter eller på farmor som pussar en liten kissekat. Eller en liten farmors kissekatt. *bölar* Där kan man snacka om sorligt!

S : Jag gråter inte sa jag!

Å : Aa ta inte i så, jag försöker bara hjälpa till.
Varför du är ledsen är väl din ensak. Förresten, varför är du ledsen?

S : Jag blev lurad av att skriva på ett riktigt skojaravtal.

Å : Säg inte att du har tagit sånt där snabblån va?

S : Nae jag skrev på det här. *visar kontraktet*

Å : Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhööööööhhh! *andas in förskräckt och slänger sig på Shrek*
Man ska aldrig skriva kontrakt med Bullerskaft!

ASSO DÖR! HAHAHHAAHAHAHHA! Jag bara älskar Åsnan HAHAHAHHAHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback