JRamos ©

Så jag kastade hjärtat över horisonten, jag blev den sociala kameleonten.
Jag tog i främmande händer och bockade, för din förtrollande charm, den lockade.
Så jag bar förlustens fana i vinstens blick, som tack var ett varmt ögonkast allt jag fick.
Skrek och viskade i alla dessa öron, fick se chocken i deras vita ögon.

Så jag färgade havet rött och natthimlen vit, jag fick blodad tand och en obotlig aptit.
Stjärnorna och solen fick en vinröd nyans, och jag fortsatte att sprina egter din svans.
Så jag brann upp i vinterns kyla, fick snön att smälta och vargarna att yla.
Jag lät tårarna rinna fritt nedför min kind, dessa blodröda tårar gjorde mig blind.

Så jag stoppade tidens gång, eller försökte.. Utan minsta framgång.
Sekunderna saktade aldrig någonsin ner, dagarna passerade och blev fler och fler.
Så jag gjorde allt jag var tvungen till, jag glömde bort allt och gjorde det en gång till.

Jag ville förtjäna din hand, din kärlek, förtjäna dig.
Men nu önskar jag att någon hade kunnat hindra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback