Hos Dicken.

Sitter hos Annie nu. Joggade upp hit och belönade mig med en tårtbit haha. Väntar just nu på att Sophies mamma ska komma och hämta oss för jag och Sophie slängde oss i snön utanför Annies för det var typ en halv meters snö utanför hennes hus. Så vi blev jätte blöta haha. Jag tycker jätte mycket om Annies nya dator och Annies nya högtalare. Den är lagom ljud på när man bor lyhört.

Jag städade nyss Annies rum med. Ligger bara någon väska kvar och Sophies saker. Sen en tårtbit jämte sängen som jag inte vågar röra haha. Men jag har fått ett linne att låna av Annie, dock har jag inga fucking byxor hemma för alla mina är katastrofalt sönder. Men jag ska försöka hitta mina andra som varit borta ett tag nu som jag kan ha på mig. Aja, nu ska jag.. Göra något haha.

Vi höres. Heido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback