Hey you!

Sitter här och har inte så himmla mycket kvar nu. Men jag börjar bli riktigt trött och jag ska hinna göra boksakerna också. Sen måste jag upp klockan 6 typ för jag ska ju fixa mig för skolavslutningen. Men det grejar jag, får bli en halvtimmes / timmes sömn innan dess om jag hinner med det. Skulle bara berätta att jag inte hinner skriva mer här nu. Så skriver kanske senare idag men det är inte alls säkert. Jag måste åka till Gislaved med Sophie och köpa julklapp till Julia, Felicia och Sophie haha. Sen ska jag göra mat och städa lite och så. På kvällen sen ska jag till Stina och byta julklappar med henne och Julia. Ha det lite julmys och sånt. Öppna julklappar två dagar innan jul är ju ganska lyxigt (a). Men nu hinner jag inte mer. Vill hinna klart med denna innan jag somnar haha.

Vi hörs antingen senare idag eller imorgon! Puss.

Yes I would die for you, but you wouldn't do the same.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback