Frågor om 2010.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Gjorde jag säkert.

Höll du några av dina nyårslöften? - Japp det gjorde jag.

Blev någon som du känner förälder i år? - Vet ej.

Dog någon som stod dig nära? - Nej.

Vilka länder besökte du? - Faktsikt bara Sverige i år.

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? - Nej.

Vilka/vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? - 02/01, 07/01, 21/02, 04-05/08, 29/07-05/08, 20/10, 24/10-07/11, 08/11 och dagen då jag tog hål i naveln haha.

Vad var din största framgång 2010? - Måste nog varit när jag kom över Ludwig haha.

Största misstaget? - Uhm.. Typ vad jag sa natten till den 4;e januari haha.

Har du varit sjuk eller skadat dig? - Vet inte.

Vad spenderade du mest pengar på? - Mobiler och mat.

Gjorde någonting dig riktigt glad? - Oja.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? - Lil' Rain - Adore you. John Mayer - Free fallin'. Bullet for my valentine - Tears don't fall. Rise against - Hero of war. Simple plan - Untitled. Sinead O'Connor - Nothing compares 2 U. Joshua Radin - I'd rather be with you. Melissa Horn - Hanna. Och typ några mer.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Inte var jag gladare i alla fall.

Vad önskar du att du gjort mer? - Stått i centrum.

Vad önskar du att du gjort mindre? - Lipat haha.

Hur tillbringar du julen? - Med nära och kära.

Blev du kär i år? - Inte kär direkt.

Favoritprogram på TV? - Uhm, har nog ingen favorit på teven haha.

Bästa boken du läste i år? - Har inte läst någon bra bok.

Största musikaliska upptäckten? - Typ när jag hittade en as bra sångare på youtube.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Minneskort till kameran typ.

Något du önskade dig men inte fick? - Vet ej.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010? - Orkar inte berätta haha, men var med mina vänner i alla fall.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Typ allt.

Vad fick dig att må bra? - Vännerna och pojkarna.

Vilken kändis var du mest sugen på? - Robert Pattinson eller Chad Michael Murray.

Vem saknade du? - Typ Egzon utav alla personer haha.

De bästa nya människorna du träffade? - Alex, Anton, Pierre och typ någon mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback