Dåligt humör fortfarande.

Den där oväntade personen gjorde det bra för stunden. Sen fem minuter senare blev jag lika sur igen. Så nu ligger jag här i min säng och är fortfarande knappt trött. Antagligen för att jag sov till halv 2 idag. Men i alla fall så är jag väldigt uttråkad och sugen på att se Shrek 4. Men känns som att mitt humör borde se en skräckfilm eller något emo, eller typ, Twilight. Kanske kollar på båda.

Innan när jag drack min varma oboy så blev jag så jävla illamående som det går att bli utan att spy. Helvete vad äcklad jag blev, låg och hyperventilerade någon sekund och sen sprang ner med den äckliga muggen och drack lite vatten. Usch. Sen dess har jag bara druckit vatten så borde egentligen få i mig något. Men orka bry sig.

Och jag är klar med säsong 6 på Despi. Jag låg och kollade på sista avsnittet på skiva 5 eller 6 så ba slutar det. Jag ba, jahja, nästa skiva då. Så står det att det är en jävla bonus skiva!? Fick ett utbrott och satte igång en fagfilm. Så jag måste ta mig till Annie någon dag och hämta säsong 6 och tvinga henne att be sin syrra om säsong 2.

Nu ska jag inte vara social mera. Godnatt.

Känns totalt meningslöst att stiga upp varje morgon för din skull.
Slutar nu bry mig om vad du tycker och tänker om mig, fag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback