Dag 8 – Ett ögonblick

Hmm.. Jag har typ ingen aning vilket ögonblick jag har här.. Jag har ett väldigt hemskt ögonblick som jag inte alls vill berätta här. Sen så kan jag just nu inte alls komma ihåg ett glatt ögonblick haha. Eller jo det kan jag förresten. Jag har typ aldrig haft något sådär speciellt ögonblick. Men förra året så hade jag ett.

Det var när Armin (en kompis till mig) kom hem från Bosnien. Vi hade varit jätte bra vänner enda sen typ två år tillbaka så vi var ju bra vänner. Och förra sommaren kommer jag ihåg en kväll när jag var med Felicia. Då smsade jag med honom och det var typ två veckor kvar tills han skulle komma hem. Och jag kommer ihåg hur förvånad och glad jag blev över att få sms av honom. Och han skrev typ att han saknade mig och massa shit (haha ja, jag var ganska gay med mina vänner förr i tiden).. Men i alla fall. När han kom hem så traskade jag upp till Furugården med någon utav mina vänner. Och jag kommer verkligen ihåg hur glad jag var. Vi slängde oss i varandras armar och kramade varandra en lång stund. Då var jag verkligen glad. Jag hade så himla mycket att berätta för honom då med haha. Men kort efter det började vi bråka om en massa saker och tillslut så slutade vi som ovänner. Och vi slutade prata med varann och sånt. Sen nu efter ett år och lite till så har vi börjat prata några ord med varann i alla fall. Men jag känner inget behov av att prata med honom så mycket ändå, vi känner inte varann längre så. Men en väldigt trevlig pojk är han i alla fall! Står mycket om honom i min gammla blogg om ni läser i det gammla arkivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback