Dag 6 - Min dag

I morse kom Stina och hämtade mig. Sen skolan och det var tråkigt. Sen efter skolan drog jag hem, gjorde varmchoklad. Sen fram mot kvällen kom Stina. En timme senare kom Pontus, Adam, Philip, Marcus och Simon. Dom hängde här ett bra tag och sen kom Linda. Sen gick alla till konsum efter en timme typ. När dom kom tillbaka var inte Philip kvar men dom andra. Sen gick Linda efter ett tag. Sen någon timme senare drog Simon och Marcus och nu för en halvtimme sen drog Pontus och Adam. Vi har gjort massor med skoj och så. Men nu ligger jag och Stina i Beckas säng och ska logga in på Skype och snacka med Pontus och Adam. Dessutom så sitter vi och fettar oss med hihi.

Då slapp jag berätta mer där. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback