Dag 5 – Vad är kärlek

Kärlek är.. Kärlek är faktiskt ingenting för mig. Det var det förut, men inte längre. Kärlek, det är något jag tar förgivet. Även om man gillar någon otroligt mycket så är man kanske inte kär. Och jag har bara nått fram till det där "att vara kär" en gång. Det var bara en massa drama och shit, inget bra alls typ. Och nu det senaste har jag funderat lite smått på kärlek men varje gång kommer jag fram till att det inte är något speciellt med det. Och ju mer och mer jag tänker på det, destå mer värdelöst blir det haha. Dessutom så, om man är tillsammans med någon, då är man liksom inte fri. Man är bunden med den här personen som ställer en massa krav och sätter en massa regler på en. Usch, skulle aldrig klara av det. Speciellt inte när jag har en massa jätte nära vänner som är killar. Vi hittar alltid på allt möjligt, och jag skulle aldrig kunna ge upp min vänskap med någon bara för att jag hade haft en pojkvänn. Så kärlek är värdelöst, tråkigt, jobbigt, en massa dumheter och inget som behövs.

Haha, vad negativ jag var nu. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback