Dag 3 - Mina föräldrar

Okey.

Mamma - Från Finland med en massa syskon. Hon är ganska gammal. Något på 50. Men inte konstigt, hon fick sitt första barn när hon var 22. Nu är han typ 30 eller nått haha. Men i alla fall. Hon är jätte snäll, hon heter Carita Rautio är typ 169 lång eller något. Lagar världens godaste potatismos. Hon vill att jag ska bli fet, varför jag vet det är för att varje gång jag är där äter vi mer än 10 gånger om dagen känns det som. Men det är väl nice att fetta sig ibland haha. Hon är som sagt jätte snäll och rolig. Men dock lite för omtänksam haha. Men jag älskar henne i alla fall!

Pappa
- Har aldrig träffat men han är från Albanien, jätte lång, nästan 2 meter. Brunt hår och en fet näsa. Inte tjock utan ganska normal smal till kroppen. Sen vet jag inget mer haha. Han var snäll och rolig enligt min syster. Mer vet inte jag.

Det var la det då. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback