Dag 2 - Min första kärlek

Antar att det är dag två nu eftersom att klockan är efter tolv?

Vi kör igång ändå!

Min första kärlek.. Det kan ha varit Edis. Men jag var inte riktigt sådär kär i honom som jag var i Ludwig haha. Men där är det ju annars ganska lätt att säga att Ludwig var min första kärlek. Det är la det enda jag kan komma med. Detta hände ju då för ett år sen typ, mer kan jag la inte säga än att han var den där speciella då. Jag har ju en hel del inlägg i min gamla blogg om honom som ni säkert läst om ni följde min blogg förut så då vet ni på så sätt. Annars får ni la bara ta och bläddra i mitt arkiv där för jag orkar inte skriva något nu, minns knappt något av det längre haha. Så anyways, Ludwig my neighbour, that's my first love.

Vi hörs sen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback