Dag 17 - Mitt favoritminne

Har hur många favoritminnen som helst.
  • I somras när jag var ute och lekte med Alexander och Ludwig på natten.
  • Min överraskningsfest 2007 typ, hemma hos Ebba med tjejerna.
  • Sommaren 2009 när jag var i Ebbas stuga med Ebba och Stina.
  • I början av detta året när jag var på fest hos Alex.
  • Borlången i somras när Pontus drog ner mig i vattnet.
  • I Melbystrand i somras med Ida, Sophie och Annie.
  • Hösten år 2007 när jag och Julia alltid var med Edis, Amer och Haris.
  • Uppe i Beckas lägenhet år 2008/2009 med Stina, Julia, Adam och Sebbe.
  • Min fettisdag med Sofie Theorin år 2008.
  • På nöjet förra året när Arber satt i mitt knä och sjöng i typ en timme.
  • Hemma hos mig i höstas när tjejerna och killarna var hos mig.
  • På Hörsjöbadet med massa folk i somras.
  • Vid påsk i år, första dagen man kunde gå utan jacka utomhus. Var med Annie, Linus och Sebbe.
  • Dagarna uppe hos B & J i somras.
  • När jag träffade David i somras.
  • Alla dagarna på furet år 2007-hösten2009.
Sen orkar jag inte mer :o
HEEEEEEEEIDO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback