Dag 1 - Presentera mig själv.

Jahaja..

Mitt namn är Janina Chanel Titusson. Jag har två syskon med samma mamma men inte med samma pappa (en bror och en syster). Jag har bott i fosterfamilj sen 9 år tillbaka snart (och inte på grund av mig utan annat). Jag har aldrig träffat min far och jag träffar min mor några gånger om året.

Jag har väldigt många vänner, både pojkar och flickor, men jag förderar mer pojkarna för det finns inget bättre än att hänga med en pojk och inte behöva snacka en massa skit och bara vara allmänt fula och ha väldigt roligt. Det bästa som finns när det gäller att hitta på något i vänskapsdelen.

Jag sportar ingenting men jag har gått på fotboll, dans, gymnastik och lite annat. Tyvärr pajade mina båda knän och jag rök ihop med tränarna på fotbollen så det var ju bara till att sluta. Men nu på senaste tiden har jag varit ute och sprungit en runda varje dag på en timme. Men sen fick jag en massa ont rätt in i ryggen/svanken/svanskotan/höfterna och vad vi trott att det är, är njurarna, så slutade tills det gick över. Men nu är det en väldans massa snö och halt ute så jag har i alla fall önskat mig Zumba i julklapp som jag kan hålla igång med.

Jag har lagom bra betyg i skolan. Hade kunnat vara ett snäpp bättre. Men tyvärr så klarar jag inte av när lärare får som dom vill så jag ska alltid argumentera (eller vad det heter).

Jag tänker för ofta och för mycket, och jag bryr mig för mycket om andra. Tänker nästan aldrig på mig själv. En bra del av mig måste la det vara? För om det är något går det alltid att vända sig till mig även om inte alla tror det haha. Fast oftast så håller jag ju dessutom mina tankar inom mig även om det kan vara stunder då jag visar att jag bryr mig. Annars är det nog så att andra ser mig som den som tar allt för givet :P

Jag är 14, snart 15. Fyller den 27;e januari, ett bra datum. Bor i Smålandsstenar, en rutten håla med massa tråkigheter. Vill inte bo här, längtar tills gymnasiet då jag vill gå i Halmstad, JB - Hotell och resturang eller nått.

Sen är det whatever, finns inget mer. Orka att jag skrev så mycket förresten..

Bye.

Kommentarer
Postat av: Joacim

Grymt bra datum. ;)

2010-12-12 @ 23:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback